Milena Kamińska
Menedżer z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami w zarządzaniu zespołami sprzedaży e-commerce, telefonicznej, bezpośredniej.
Doświadczenie
Bogate doświadczenie w sprzedaży detalicznej oraz e-commerce za pośrednictwem Contact Center (Customer Care, Helpdesk Hardware and Software, Telesales, Customer Service in/out )
Obecnie dyrektor działu obsługi klienta internetowego w jednej ze spółek handlowych – lidera branży e-commerce.
Bogata praktyka w budowaniu, wdrażaniu i egzekwowaniu przyjaznych standardów obsługi klienta w firmach różnych branż.
Kilka lat doświadczeń w szkoleniu specjalistów i menedżerów firm.
Specjalizacja
Rozwój kompetencji menedżerskich, zarządzania i przywództwa.
Rozwój kompetencji sprzedażowych w kanale business to customer.
Rozwój profesjonalnych kompetencji współpracy z klientem w obszarach reklamacji, windykacji, helpdesku, in.
Modelowanie i wdrażanie standardów obsługi klienta.

Portfolio
Edukacja
– Absolwentka Międzywydziałowego Centrum Kształcenia i Doskonalenia Nauczycieli Politechniki Częstochowskiej.
– Absolwentka Szkoły Zarządzania Dla Szefów Call Centers and Telesales.
– Uczestniczka szeregu zaawansowanych programów rozwojowych w zakresie: zarządzania, sprzedaży, telefonicznej obsługi klienta, e-commerce, voice management.