Specjalistka z zakresu komunikacji cross-kulturowej w biznesie.
Doświadczenie praktyczne w biznesie i dzieleniu się wiedzą:
Konsultantka biznesowa w polskich i indyjskich korporacjach
Autorka bloga Business Etiquette Redefined popularyzującego dobre praktyki etykiety międzynarodowej
Członkini personelu pokładowego w klasach premium Etihad Airways – narodowych linii Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Twórczyni autorskich programów szkoleniowych z zakresu komunikacji cross-kulturowej w biznesie i narzędzi minimalizujących ryzyko wystąpienia nieporozumień oraz wzmacniających dobre relacje między partnerami biznesowymi
Główne obszary specjalizacji:
Kulturowe, językowe, religijne, społeczne i historyczne, uwarunkowania różnic w stylach prowadzenia biznesu w Europie, USA, krajach arabskich i na Bliskim Wschodzie, w Rosji, Indiach, Chinach, Japonii
Efektywna komunikacja międzykulturowa w korporacji
Narzędzia służące efektywnemu zarządzaniu multikulturowym zespołem
Etykieta biznesu międzynarodowego i protokół dyplomatyczny
Portfolio:
Z powodzeniem realizowała projekty szkoleniowe dla międzynarodowych zespołów, m.in. dla: Hewlett Packard Enterprise, Izby Gospodarczej w Katowicach, Human Circle India, Young India Challenge, in.
Na stałe współpracuje z kancelariami prawnymi obsługującymi klientów zagraniczych
Edukacja:
Absolwentka prawa na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego
Stypendystka Studiów Prawa Międzynarodowego i Europejskiego Erasmusa na wydziale prawa Universiteit Ghent w Belgii
Ukończone liczne kursy i szkolenia, m.in.: kurs dla kandydatów na pracownikow Polskiej Służby Zagranicznej, Akademia Młodych Dyplomatów, kurs Prawa Dyplomatycznego i Konsularnego, kurs Intercultural Communication, Negotiation and Conflict Resolution