Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami, sprzedaży i obsłudze klienta
Doświadczenie praktyczne w biznesie i dzieleniu się wiedzą:
Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi
Ponad 20-letnie doświadczenie w obsłudze klienta business to customer i business to business
Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną siecią sprzedaży
Obecnie menedżer w jednej z największych instytucji finansowych w Polsce
Praktyk z doświadczeniem korporacyjnym zbudowanym na przestrzeni wielu lat w różnych regionach kraju
Główne obszary specjalizacji:
Rozwój kompetencji menedżerskich, zarządzania i przywództwa
Rozwój kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta B2B i B2C
Wdrażanie przyjaznych standardów jakości obsługi klienta
Udana i skuteczna współpraca w zespołach
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w pracy menedżera i obsłudze klienta
Portfolio:
Z powodzeniem realizuje projekty związane z zarządzaniem zespołami sprzedażowymi o zróżnicowanej strukturze, wielkości i doświadczeniu, a także wymagające przedsięwzięcia wdrażania przyjaznych standardów obsługi klienta
Edukacja:
Absolwent zarządzania Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach
Absolwent studiów podyplomowych B2B w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Uczestnik kilkudziesięciu szkoleń stacjonarnych z zakresu negocjacji, przywództwa i sprzedaży