Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu, sprzedaży i obsłudze klienta B2B i B2C
Doświadczenie praktyczne w biznesie i dzieleniu się wiedzą:
Ponad 20 lat doświadczeń w sprzedaży i obsłudze klienta oraz zarządzaniu zespołami w firmach różnych branż w tym. m.in. w: Optimus, Microsoft, UPC Polska
Obecnie zarządza zespołem kierowników d.s. kluczowych klientów w jednej ze spółek telekomunikacyjnych (lider w branży)
Wieloletnie doświadczenie w rozwoju biznesów i sprzedaży również w budowaniu sieci prosumenckich na rynku krajowym i zagranicznym w oparciu o model franczyzowy
Bogata praktyka zawodowa na rynku IT oraz telekomunikacyjnym w zakresie współpracy na rynku B2B oraz współpracy z wielkopowierzchniowymi sieciami handlowymi
Kilka lat doświadczeń w szkoleniu specjalistów i menedżerów
Liczne wyróżnienia zawodowe za realizację ponadprzeciętnych wyników i efektywności w tym m.in. wyróżnienie za osiągane wyniki odbierane z rąk prezesa Liberty Global (2012) oraz wyróżnienie za osiągane wyniki odbierane z rąk General Manager Microsoft (2008)
Główne obszary specjalizacji:
Rozwój kompetencji menedżerskich, zarządzania i przywództwa
Rozwój kompetencji sprzedażowych, telefonicznej i osobistej obsługi klienta B2B i B2C
Rozwój kompetencji w obszarach negocjacji handlowych
Rozwój umiejętności budowania efektywności i zarządzania samym sobą w działaniach zawodowych
Portfolio:
Z powodzeniem realizował projekty rozwoju dla menedżerów i specjalistów wielu branż, w tym m.in. liderów branży firm produkcyjnych sektora IT, sieci handlowych, in.
Edukacja:
Absolwent zarządzania firmą na rynkach krajowych i zagranicznych w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
Absolwent zarządzanie sprzedażą i negocjacji w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
Absolwent menedżerskich studiów podyplomowych Menedżer sprzedaży B2B w Wyższej Szkole Biznesu
Uczestnik szeregu zaawansowanych programów w zakresie: zarządzania, przywództwa, negocjacji, psychologii sprzedaży, in.