we drive your business

Spotkajmy się

Reżyser sprzedaży® – nowy wymiar współczesnej sprzedaży

Idea wydarzenia:

Internet w ogromnym stopniu zmienił perspektywę dzisiejszej sprzedaży i obsługi klienta. Zadania sprzedawców i menedżerów sprzedaży są obecnie o wiele bardziej złożone niż kiedykolwiek wcześniej. Wymagania i oczekiwania klientów są coraz większe, a perspektywa utrzymania z nimi długofalowej współpracy jest dzisiaj coraz trudniejsza.

Prawdziwi liderzy sprzedaży nie tylko spełniają potrzeby klientów i partnerów handlowych, ale także aktywnie reżyserują sprzedaż, wykorzystując swój autentyczny potencjał.

Idea Reżysera sprzedaży® opiera się na aktywnym podejściu do procesu sprzedaży i obsługi klienta z twórczym wykorzystaniem metod aktorskich, elementów teatru inspiracji, psychologii twórczości i kreatywności, metod przełamywania złych schematów i niekorzystnych nawyków oraz psychologii relacji.

Zapraszamy Cię do udziału w tym niezwykłym i praktycznym warsztacie, który stanowi preludium dla elitarnego programu rozwojowego Reżyser sprzedaży®Art of Sales School.

Co Cię czeka - krótki zarys spotkania:

Moduł 1
Sprzedaż jako spektakl – jak reżyserować sprzedaż i obsługę klienta we współczesnym świecie.

Moduł 2
Kluczowe filary reżyserowania sprzedaży jako fundament przewyższania oczekiwań klientów w szybko zmieniającym się świecie.

Moduł 3
Rozkochać w sobie klientów – rola oryginalności, autentyczności i twórczego usposobienia w budowaniu przewagi nad sprzedawcami konkurencji i specjalistami innych branż.

Moduł 4
Umiejętności aktorskie w sprzedaży i skuteczne sposoby budowania własnej autentyczności i wiarygodności w sprzedaży i obsłudze klientów.

Moduł 5
Sprzedaż z klasą a malownicza obsługa klienta i promienny uśmiech.

Moduł 6
Skuteczne strategie przewyższania oczekiwań klientów w rozmowach sprzedażowych i codziennej współpracy – jak mądrze i skutecznie przywiązywać klientów do firmy, produktów i siebie.

Moduł 7
Jak wykorzystać i rozwijać idee reżyserowania sprzedaży na rynkach business to business i business to customer w świecie zawirowań i turbulencji.

 

Dlaczego warto i opłaca się wziąć udział w naszym wydarzeniu:

Gwarancja i pewność Twojego rozwoju:
  • 100% gwarancji, że nasze wydarzenie odbędzie się nawet, jeśli zgłosisz się jako jedyna osoba na liście uczestników.
  • Ponad 400 minut intensywnego treningu z konkretami, prowadzonego w przyjazny sposób, bez żadnych manipulacyjnych czy szołmeńskich trików ze strony ekspertów – bylejakości i manipulantom mówimy stanowcze nie!
  • Zestaw narzędzi i specjalnych materiałów.
    Dzielimy się narzędziami, które pozytywnie wpływają na rezultaty i jakość dalszej pracy uczestników naszych wydarzeń. Podczas warsztatów przekażemy Ci zestaw narzędzi, których nigdzie indziej na pewno nie otrzymasz. W Twoje ręce trafią tylko te materiały, które są dla Ciebie ważne. Będą to zarówno uniwersalne narzędzia, tzw. „gotowce” do natychmiastowego wykorzystania po spotkaniu, ale także bardzo pomocne materiały w formie edytowalnej, abyś w 100% mógł je zaadaptować i wdrożyć w swoje życie zawodowe (i nie tylko) w zgodzie z rzeczywistością, w której działasz.
Troska o Twój komfort i dobre samopoczucie:
  • Ogromna oszczędność czasu i pieniędzy – Warszawa przyjeżdża do Katowic.
    Wydarzenia Business Drive w Katowicach prowadzą eksperci, którzy na co dzień realizują projekty w Warszawie i innych miastach Europy. Takie rozwiązanie to dla Uczestników z Katowic i Aglomeracji Śląskiej, którzy do tej pory szkolili się głównie w Warszawie, przede wszystkim:
    – ogromna oszczędność czasu (średnio od 7-9 godzin na dojazd z Katowic do Warszawy), który mogliby skierować w zupełnie w inne obszary, np dla najbliższych, na odpoczynek, własne zamiłowania czy biznes,
    – oszczędność pieniędzy związanych z dojazdem do stolicy, dodatkowym noclegiem, itd.
  • Business Lunch zgodny z Twoim życzeniem.
  • Miły poczęstunek w ramach bufetu herbaciano-kawowego między modułami warsztatu.
  • Przyjazna atmosfera współpracy w grupach maksymalnie 12-osobowych.
  • Przestrzeń dla networkingu z innymi uczestnikami wydarzenia i naszymi ekspertami.
Nasza wdzięczność i podziękowanie:
  • Wyjątkowy certyfikat ukończenia prestiżowego warsztatu wraz z miłą niespodzianką.
  • 12% bonus na indywidualne konsultacje lub trening „one to one” z naszym ekspertem.
  • Dodatkowe możliwości bonusowe i negocjacyjne w przypadku naszych autorskich elitarnych programów rozwojowych.
  • Społeczność APSiOK™ – możliwość dołączenia do elitarnej społeczności APSiOK™.
  • Gotowość Business Drive po spotkaniu.
    Jeśli będziesz miał życzenie skonsultować się z nami po warsztacie – służymy Ci z dużą radością. Zaprzyjaźniamy się z naszymi klientami, jeśli tylko będziesz miał życzenie komunikacji po wielu miesiącach czy latach po spotkaniu, zapraszamy Cię do kontaktu.
Kluczowe wartości merytoryczne z uczestnictwa w wydarzeniu:

Poznasz:

  • kluczowe filary reżyserowania sprzedaży, które stanowią fundament przewyższania oczekiwań klientów w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie
  • nowoczesne narzędzia wspierające twórcze budowanie relacji ze współczesnym klientem na różnych płaszczyznach komunikacji
  • skuteczne strategie z zakresu dalszego rozwoju własnej osoby w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą oraz  budowania przewagi nad sprzedawcami konkurencji

 Zdobędziesz:

  • kluczową wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania nowych perspektyw rozwoju Ciebie jako reżysera sprzedaży na rynkach b2b i b2c
  • wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci tworzyć przewagę na rynku
  • interesujące i bardzo przydatne rozwiązania sprzedażowe we współpracy z obecnymi i przyszłymi klientami

Odkryjesz:

  • skuteczne strategie reżyserowania sprzedaży we współczesnym świecie
  • przyjazne sposoby budowania własnej oryginalności i autentyczności w sprzedaży i obsłudze klientów rynków b2b i b2c
  • nowe możliwości pozytywnego wyróżniania się na tle sprzedawców w Polsce i na świecie
Dla kogo przygotowaliśmy to wydarzenie:
  • dla sprzedawców rynków b2b i b2c, którzy mają motywację do własnego rozwoju i budowania dojrzałości sprzedażowej
  • dla liderów sprzedaży i właścicieli biznesów, którzy pragną poznać nowe perspektywy współpracy z klientami i cenią przewyższanie oczekiwań klientów na każdym etapie współpracy
  • dla liderów sprzedaży e-commerce kierujących zespołami sprzedaży internetowej, zespołami obsługi klienta internetowego i wsparcia sprzedaży internetowej
  • dla liderów obsługi klienta, którzy mają motywację poznać interesujące strategie budowania znakomitej obsługi klienta i pragną wdrażać je w rzeczywistości biznesowej
Prowadzący
Wydarzenie

Reżyser sprzedaży® – nowy wymiar współczesnej sprzedaży

seminarium otwarte
cena za udział
945 zł + 23% VAT