we drive your business

Oferta

Obszary szczególnie nam bliskie:

Strefa 1
Strefa 2
Strefa 3
Strefa 4
Prev Next

Strefa 1

Zarządzanie, przywództwo i wdrożenia

Zarządzanie tymczasowe i wdrożenia

Interim Management
W projektach interim management – zarządzania czasowego, trwających od trzech do sześciu, a nawet 18 miesięcy, aktywnie wspieramy naszych klientów w realizacji przełomowych projektów z zakresu sprzedaży, zarządzania sprzedażą, przywództwa oraz zarządzania zespołami (nie tylko handlowymi).

Sales Interim Management
Interim management funkcji sprzedaży w firmach obejmuje kompleksowy przegląd i usprawnianie procesów sprzedaży (również z odpowiedzialnością za wyniki i rentowność) wraz ze wsparciem w procesie rekrutacji i oceny, a w razie potrzeby, okresowe zarządzanie lub współzarządzanie zespołem handlowym, zespołami obsługi klienta, customer care, windykacji, reklamacji, czy serwisu.

Rozwój zespołów telesprzedaży i telefonicznej obsługi klienta (out/in)
Szczególnym obszarem naszej specjalizacji jest telefoniczna obsługa klienta – zarówno w formie contact center obsługujących rozmowy przychodzące, jak i aktywnej wychodzącej obsługi klienta i telesprzedaży. Tworzymy przyjazne systemy efektywnych telefonicznych kanałów komunikacji
z klientami, integrujemy je także z rozwiązaniami e-commerce czy sprzedaży terenowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 1

Zarządzanie, przywództwo i wdrożenia

Inteligentne wsparcie sił sprzedaży

Z dużym powodzeniem realizujemy złożone projekty outsourcingu sił sprzedaży.

Eksperci Business Drive przygotowują zespoły specjalistów i wdrażają odpowiednie narzędzia w firmach dla osiągnięcia i utrzymania oczekiwanej rentowności działań, przyjętych celów i wskaźników efektywności, albo funkcjonowania konkretnego modelu sprzedaży czy obsługi klienta. Dla naszych klientów tworzymy instrumenty wspierające zarządzanie wiedzą i związane z nimi mechanizmy wspomagające osiąganie założonych celów sprzedażowych i kluczowych wskaźników skuteczności.

Dostarczamy rozwiązania strategiczne i operacyjne z zakresu:

  • optymalizacji potencjału sił sprzedażowych,
  • optymalizacji procesów sprzedażowych,
  • optymalizacji zarządzania wiedzą sprzedażową i biznesową (nie tylko sił sprzedaży),
  • motywacji i trwałej koncentracji na realizacji strategicznych celów sprzedażowych,
  • umiejętnego zarządzania ryzykiem przez zespoły sprzedaży, obsługi klienta i menedżerów,
  • strategii utrzymania najlepszych sprzedawców przez jak najdłuższy czas w firmie,
  • podniesienia wskaźników lojalności i satysfakcji klienta.

Wspieramy naszych klientów w kompleksowym i precyzyjnym zarządzaniu procesami sprzedażowymi oraz rozumieniu mechanizmów związanych z zarządzaniem ryzykiem biznesowym. Naszym klientom dostarczamy tylko te rozwiązania, które odgrywają kluczową rolę w budowaniu prawidłowego procesu komunikacji i pracy zespołowej oraz realizacji strategii przekraczania oczekiwań klientów zewnętrznych i wewnętrznych firmy, niezależnie od branży czy rynków.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 1

Zarządzanie, przywództwo i wdrożenia

Przywództwo i zarządzanie z sensem

Eksperci zaangażowani w działalność Business Drive mają za sobą bogate doświadczenie menedżerskie, zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i w mniejszych firmach, również rodzinnych. Intensywnie i systematycznie zaangażowani są oni w życie wielu firm pełniąc kluczowe funkcje zarządcze, operacyjne i wdrożeniowe. Pragniemy dzielić się naszym know-how i rozwijać liderów naszych klientów, nie tylko w obszarach sprzedaży czy obsługi klienta. Wspieramy z powodzeniem właścicieli, prezesów, menedżerów działów zakupów, finansów i controllingu, czy IT.

Warsztaty autentycznego przywództwa i zarządzania z sensem
Zarządzanie z sensem i sercem oraz przywództwo oparte na autentyczności i naturalnym autorytecie to dewiza przyświecająca naszym działaniom. Dla naszych klientów realizujemy dłuższe i krótsze projekty rozwojowe, zarówno rozwijające umiejętności zarządcze i liderskie, jak i te kluczowe przygotowujące do pełnienia roli szefów w firmach o ogólnoświatowym zasięgu. Wydobywamy z potencjału osobistego to, co najlepsze, wskazując indywidualny kierunek rozwoju autorytetu każdego z szefów biorących udział w wybranym programie. Uczestników naszych spotkań wyposażamy w niezbędne narzędzia i rozwiązania z zakresu przywództwa i zarządzania z sensem, bardzo pomocne we współczesnym świecie zawirowań i turbulencji.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

 

 

 

Strefa 1

Zarządzanie, przywództwo i wdrożenia

Mentoring i wsparcie indywidualne

Nasze działania – konsultacje osobiste, mentoring czy zaawansowane treningi indywidualne – ukierunkowane są na ciągłe wsparcie naszych klientów i nieustanny rozwój ich potencjału.

Dzięki oferowanym i pomyślnie wdrażanym rozwiązaniom, eksperci Business Drive pomagają w poznaniu mocnych stron kluczowych pracowników firmy oraz rozwijaniu ich świadomości w ramach pełnionych ról w biznesie i środowisku zawodowym.

Poprzez stosowanie odpowiednich narzędzi i metod pracy kierujemy naszą uwagę na obszary, które są kluczowe dla nieustannego rozwoju naszych klientów – menedżerów i specjalistów czołowych firm w Polsce i na świecie. Pomagamy w podejmowaniu właściwych decyzji, umiejętnym wyszukiwaniu satysfakcjonujących rozwiązań, pokonywaniu trudności i ograniczeń. Stawiamy nowe wyzwania umożliwiające korzystanie z zasobów, które do tej pory nie były w ogóle rozważane i uruchamiane.

W atmosferze wzajemnego zaufania, zrozumienia oraz szacunku, umożliwimy odkrycie i rozwój Państwa potencjału, pozytywnie zaktywizujemy do działania i refleksji nad nim, a co najważniejsze – umocnimy w podążaniu wybraną drogą samorealizacji i spełnienia.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 1

Zarządzanie, przywództwo i wdrożenia

Szkoła trenerów dla liderów

W ramach rocznego programu otwartego, ale także w formule zamkniętej (program realizowany wyłącznie dla konkretnej firmy i tylko dla niej), dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem z menedżerami firm w zakresie trenerskiego wsparcia specjalistów sprzedaży, obsługi klienta, zespołów handlowych.

W różnych miastach Polski uruchamiamy szkoły trenerów, zarówno dla liderów sprzedaży, telesprzedaży, jak i obsługi klienta – osobistej, telefonicznej, e-commerce.

W świetle osiągnięć najnowszej nauki oraz międzynarodowych standardów w nauczaniu dorosłych, korzystając z dorobku naszych doświadczeń aktorskich i dorobku nauki psychologii twórczości i kreatywności, doskonalimy umiejętności trenerskie menedżerów korporacji i mniejszych firm. Uczymy liderów skutecznie i przyjaźnie szkolić swoich współpracowników w ramach treningów grupowych jak i „one to one”.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 1

Zarządzanie, przywództwo i wdrożenia

Reżyser Sprzedaży® – Art of Sales School

Internet w ogromnym stopniu zmienił perspektywę działań sprzedawców i liderów sprzedaży. Ich zadania są obecnie o wiele bardziej złożone niż kiedykolwiek wcześniej. Wymagania i oczekiwania klientów są coraz większe, a perspektywa utrzymania klientów jest coraz trudniejsza. W epoce 3.0 nie wystarczy już tylko handlować, w obecnych czasach sprzedaż należy reżyserować.

Prawdziwi liderzy sprzedaży nie tylko spełniają potrzeby klientów i partnerów handlowych, ale także aktywnie reżyserują sprzedaż, wykorzystując swój autentyczny potencjał. Stawiamy na spójność i autentyczność zachowań sprzedawców i liderów sprzedaży we współpracy z klientami. To fundament reżyserowania sprzedaży.

Reżyser Sprzedaży® – Art of Sales School to pierwsza profesjonalna szkoła w Polsce i na świecie kształcąca sprzedawców i liderów sprzedaży w 3 kluczowych obszarach:

  • budowania własnej autentyczności i wiarygodności w oczach klientów,
  • budowania gracji i twórczego podejścia w pracy z klientami o wyjątkowych wymaganiach i oczekiwaniach,
  • tworzenia mądrej strategii przewyższania oczekiwań klientów, niezależnie od branży i rynków, w myśl idei „obiecuj dobre dostarczaj wspaniałe”.

Nasz autorski (opatentowany), wyjątkowy i wielowątkowy trening reżyserowania sprzedaży obejmuje wszystkie aspekty sprzedaży z klasą – od budowania gracji, oryginalności, empatii, do umiejętności budowania przestrzeni zaufania i przyjaznych relacji we współpracy z klientami i partnerami binzesowymi, a także autorytetu i prawdziwej gotowości służenia klientom w dobrym tego słowa znaczeniu.

Zapraszamy do udziału w tym niezwykłym przedsięwzięciu rozwijającym długofalową skuteczność handlową, która opiera się modzie na techniki manipulacyjne działające na krótką metę.
Poznaj metody aktorskie w sprzedaży, twórz historie swoich produktów i usług, wejdź na wyższy poziom sprzedaży. Po prostu.

Sięgnij po szczegóły – http://businessdrive.pl/kontakt

 

Strefa 1

Zarządzanie, przywództwo i wdrożenia

Szkoła Strategii Sprzedaży™ (3S™)

Szkoła Strategii Sprzedaży™ (3S™) to autorski projekt Business Drive realizowany w różnych częściach Polski.

Trwający blisko 12 miesięcy projekt, kierowany do menedżerów i właścicieli firm, pozwala zdobyć unikalną wiedzę i umiejętności w obszarze rozwoju strategii sprzedaży i nowoczesnego zarządzania uwzględniających m.in.:

  • współczesne wymagania klientów,
  • światowe trendy w sprzedaży,
  • skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzaniu sprzedażą, wsparcia sprzedaży i obsługi klienta.

Oprócz wybitnie praktycznego charakteru – wyróżniającego ten projekt na tle studiów podyplomowych – zapewniamy Państwu komfort rozwoju niedostępny gdzie indziej – indywidualny mentoring i wsparcie w zakresie własnej efektywności podczas trwania programu, jak i po jego zakończeniu. Unikalnym atutem Szkoły jest możliwość dołączenia do elitarnej społeczności APSiOK™ – Ambasadorów Przyjaznej Sprzedaży i Obsługi Klienta™. To tylko niektóre wyróżniki programu, do którego udziału serdecznie Państwa zapraszamy.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Sprzedaż osobista i bezpośrednia obsługa klienta

Sprzedaż i obsługa klienta jest naszą pasją i obszarem wielu doświadczeń.
Wspieramy w rozwoju zawodowym zarówno przedstawicieli handlowych, sprzedawców stacjonarnych oraz pracowników obsługi klienta (w tym klientów VIP). Wspólna współpraca przekłada się nie tylko na lepsze wyniki sprzedawców i zespołów, ale również na większą rentowność działań czy wspaniałe doświadczenia klientów. W dłuższej perspektywie przygotowujemy wybranych sprzedawców do pełnienia roli szefów zespołów handlowych.

W Business Drive podkreślamy ogromne znaczenie wysokich umiejętności z zakresu przyjaznej sprzedaży osobistej i bezpośredniej obsługi klienta. Mamy ogromną świadomość, że klienci oprócz produktu czy usługi kupują dobre samopoczucie, stąd tak ważne jest odpowiednie przygotowanie pracowników w obszarze sprzedaży i obsługi klienta.

Realizujemy dla naszych klientów dłuższe i krótsze projekty rozwojowe – profesjonalne szkoły i warsztaty pełne twórczości.

Dzięki naszym rozwiązaniom, doświadczeniu na polskim i międzynarodowych rynkach, sprawiamy, że handlowcy:

  • przewyższają oczekiwania klientów profesjonalną obsługą,
  • potrafią sprawnie rozpoznawać ich kluczowe interesy,
  • wykorzystują wiedzę o klientach na każdym etapie współpracy
  • wzbudzają zaufanie w rozmowach sprzedażowych.

Dzięki naszemu wsparciu aktywizowanie klientów do zakupów oraz umiejętne zamykanie sprzedaży podczas rozmów handlowych staje się w wykonaniu sprzedawców o wiele skuteczniejsze i bardziej przyjazne dla klientów niż do tej pory.

Nasze działania z zakresu sprzedaży osobistej i bezpośredniej obsługi klienta przeprowadzamy z mocnym wsparciem najlepszych praktyk opartych na autentyczności, aby w jak największym stopniu uwidocznić, że znakomita sprzedaż i obsługa klienta to dobry interes.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Sprzedaż telefoniczna i infolinie

Szczególnym obszarem naszej specjalizacji jest telefoniczna obsługa klienta – zarówno w formie contact center obsługujących rozmowy przychodzące, jak i aktywnej wychodzącej obsługi klienta i telesprzedaży. Tworzymy przyjazne systemy efektywnych telefonicznych kanałów komunikacji z klientami, integrujemy je także z rozwiązaniami e-commerce czy sprzedaży terenowej.

Dostarczamy naszym klientom zaawansowanej wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego prowadzenia wymagających rozmów telefonicznych, zarówno sprzedażowych, jak i zapewniających kompleksową obsługę klientów, a także znajdowania rozwiązań z klasą w najtrudniejszych sytuacjach.

Staje się to możliwe poprzez wdrażanie najlepszych praktyk w oparciu o światowe trendy, ukierunkowanie na fundamenty przeprowadzania rozmów telefonicznych bazujących na autentyczności czy intensywne szkoły tematyczne i laboratoria praktyczne pozwalające na wypracowanie i przepracowanie najkorzystniejszych rozwiązań dla danego biznesu.
Sprawiamy, że praca konsultanta telefonicznego staję się fascynującym doświadczeniem pozwalającym na osiągnięcie satysfakcji przez każdą ze stron rozmowy telefonicznej.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

 

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Sprzedaż w internecie

Bogata wiedza na temat formy handlu, jaką jest sprzedaż przez internet, odgrywa ogromną rolę i niejednokrotnie decyduje o osiągnięciu sukcesu na współczesnym rynku. Obserwując światowe i krajowe obroty handlu internetowego wygenerowane w ostatnich latach doskonale wiemy, jak ważna jest to branża i jak bardzo zrewolucjonizowała ona sprzedaż.

W odpowiedzi na dzisiejsze wymagania klientów i światowe trendy przygotowaliśmy rozwiązania, zarówno dla klientów pragnących zwiększyć zyski ze sprzedaży internetowej bądź ją udoskonalić, jak i dla klientów, którzy sprzedaż internetową planują dopiero w swoim biznesie rozpocząć.

Proponowane przez nas rozwiązania pozwolą Państwu odkryć nowy wymiar handlu w sieci. W wymiar ten wprowadzimy Państwa m.in. poprzez:

  • wypracowanie i zdefiniowanie strategii sprzedaży internetowej,
  • ukazanie znaczenia psychologii sprzedaży w sieci,
  • przybliżenie portretu polskiego (i nie tylko) nabywcy internetowego,
  • zapoznanie ze skutecznymi sposobami promocji i reklamy,
  • wsparcie Państwa w pozyskiwaniu klientów i zapytań przez internet.

To tylko niektóre spośród naszych licznych działań mających na celu m.in. wyróżnić ofertę Państwa firmy, budować do niej jeszcze większe zaufanie, a przede wszystkim przekonać Państwa klientów do zakupu. Wszystkie nasze czynności prowadzimy w duchu najnowszych i światowych standardów pozwalających na optymalne wykorzystanie wydatków internetowych w budżetach sprzedażowych i marketingowych.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Profesjonalne relacje z klientem i wsparcie

Jednym z kluczowych obszarów funkcjonowania firmy jest budowanie trwałych, profesjonalnych relacji z klientami. Znakomita obsługa klienta ma wpływ m.in. na konkurencyjność względem innych uczestników rynku oraz na stabilizację i rozwój biznesu. Podpowiadamy, jak skutecznie i długofalowo sprostać nowym wymaganiom klientów. Wdrażamy rozwiązania pozwalające na przewyższanie oczekiwań klienta nie tylko w obszarach sprzedaży czy potocznie rozumianej obsłudze klienta.

Kładziemy nacisk na profesjonalne relacje na każdym poziomie kontaktu czy współpracy z klientem. Tak samo ważne są dla nas obszary: reklamacji, ściągania należności, serwisu, help desku, wsparcia sprzedaży, in.

Reklamacje
Uświadamiamy i uczymy pracowników firm, jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić klientów. Tworzymy standardy obsługi reklamacji w oparciu o analizę istniejących w firmie procedur, form komunikacji i funkcjonujących dotychczas pism.

Budujemy standardy reklamacji, które mają przywracać klientom dobre zdanie o firmie (niezależnie od sytuacji, nawet tych najbardziej beznadziejnych), a jednocześnie sprawić, by klienci wracali i dokonywali powtórnych zakupów.

Tworzymy strategie i plany korzystania w firmie z informacji płynących ze składanych przez klientów reklamacji, aby optymalizować procesy wpływające na ich doświadczenia.

Windykacja
Przedstawiamy rozwiązania efektywnego procesu windykacji tak, aby skutecznie i szybko wyegzekwować należności, przy utrzymaniu dobrych relacji z klientami i tworzeniu jeszcze lepszej przestrzeni do ich „cementowania”.

Help Desk
Ukazujemy rolę budowania profesjonalnego helpdesku we właściwym podejściu do klienta, jego potrzeb oraz zrozumieniu problemów, z którymi ma on do czynienia. Liczy się nie tylko wiedza merytoryczna lub techniczna, ale kompetencje, które pozwalają na lepsze zrozumienie klienta. Wspieramy specjalistów działów helpdesk w rozwijaniu kluczowych umiejętności z obszaru budowania wizerunku, komunikacji, asertywności oraz zarządzania zadaniami i emocjami.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

 

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Zakupy i optymalizacja kosztów

Zakupy
Zakupy to kluczowy obszar w zarządzaniu biznesem. Przemyślania strategia i model działania w tym zakresie umożliwiają w istotny sposób zwiększać firmie jej konkurencyjność w zdobywaniu udziałów na danym rynku. Dlatego tak ważna staje się optymalna wiedza i umiejętności z obszaru organizacji pracy działu zakupów oraz metod pracy kupców.

Osiąganie korzystniejszych warunków współpracy u dostawców w Polsce i za granicą staje się możliwa poprzez zestaw rozwiązań i rekomendowanych przez nas działań m.in. w obszarze:

  • prowadzenia efektywnych negocjacji zakupowych,
  • umiejętnego posługiwania się najbardziej przyjaznymi i skutecznymi metodami kupieckimi,
  • odpowiedniego zarządzania zespołem kupców,
  • zasad i modeli współpracy z dostawcami, również w kontekstach międzykulturowych,
  • organizacji gospodarki magazynowej.

Wskazujemy strategie polityki zakupowej wraz z kluczowymi narzędziami do ich realizacji. Uczymy jak optymalnie wykorzystywać informacje płynące z analiz i wskaźników w mierzeniu i ocenie efektywności procesów zakupowych.

Do Państwa dyspozycji kierujemy naszych wybitnych specjalistów wraz z ich cennym doświadczeniem, których działania pozwolą na skuteczne obniżanie cen, a przez to na optymalizowanie zakupów i zwiększanie rentowności biznesu.

Optymalizacja kosztów pracy
Mając na uwadze Państwa sukces finansowy proponujemy skuteczne rozwiązania, które przyczynią się do zwiększenia efektywności osobistej poszczególnych pracowników i Państwa firmy, a przez to do optymalizacji kosztów prowadzenia działalności. Dzięki wdrożeniu sprawdzonych metod oraz kluczowych narzędzi optymalizacji kosztów podniesiemy skuteczność podejmowanych przez Państwa decyzji. Przybliżymy m.in.:

  • sposoby redukcji kosztów oraz bieżącego ich dopasowania do zmieniających się warunków rynkowych,
  • ułatwimy zarządzanie płynnością,
  • podpowiemy rozwiązania pozwalające minimalizować ryzyko finansowe prowadzonej działalności.

W Business Drive zdajemy sobie sprawę, jak ważną rolę we współczesnym zarządzaniu odgrywa rzetelna informacja o kosztach i jaki jest jej wpływ na solidną ich analizę i kontroling.

Przekazana przez naszych ekspertów wiedza i umiejętności praktyczne zaprocentuje podniesieniem kompetencji Państwa pracowników w zakresie optymalizacji kosztów działań, zwiększenie orientacji biznesowej w ramach ról jakie pełnią w firmie, jak i nie pozostanie bez pozytywnego wpływu na budowanie przyjaznych relacji i komunikacji w Państwa Firmie oraz poza nią. Łatwiejsze stanie się racjonalne redukowanie kosztów, a dzięki temu wygospodarowany kapitał będzie można przeznaczyć na nowe inwestycje i rozwój dla zwiększenia konkurencyjności Państwa biznesu na tle pozostałych.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

 

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Wystąpienia i eksperckie prezentacje

Niezbędna, bardzo użyteczna wiedza oraz zaawansowane umiejętności z zakresu interesujących wystąpień i prezentacji pozwalają na swobodne wystąpienia przed mniejszym lub większym audytorium – klientów, kontrahentów bądź pracowników. Dobrze przygotowane i przeprowadzone wystąpienie lub prezentacja, decyduje niejednokrotnie o losach całości biznesu.

Sztuka prezentacji i wystąpień nabiera szczególnego znaczenia w dzisiejszym, przesyconym informacjami i obrazkami świecie.

Szkolimy najlepszej klasy specjalistów i gwiazdy VIP. Wśród naszych klientów są zarówno osoby znane w dzisiejszym świecie biznesu, ale też przedstawiciele mediów, znani prezenterzy, wynalazcy.

Wśród naszych ekspertów od udanych wystąpień i prezentacji znajdziecie Państwo m.in. aktorów, reżyserów, specjalistów od zarządzania głosem, ekspertów od zarządzania ekspresją ciała opartą o naturalne możliwości i autentyczność, ekspertów od twórczości i improwizacji bez scenariusza.

Poprzez specjalizację w unikalnych kompetencjach prezentacyjnych na najwyższym poziomie oraz szerokim wachlarzu profesjonalnych wystąpień, również z wykorzystaniem umiejętności aktorskich (modulacja głosu, zarządzanie gestami i mową ciała), pomagamy naszym klientom dostarczać odbiorcom ich wystąpień jak najlepsze doświadczenia. Podczas intensywnych treningów doskonalimy każdy element wystąpień i prezentacji – od przygotowania prezentacji, poprzez zarządzanie emocjami, znajomość ludzkich reakcji, własnych słabości czy mocnych stron, aż po świadome wykorzystywanie metod oddziaływania na odbiorców niezależnie od ich liczby.

Top management speaking school (tmss)
Dla grupy kluczowych menedżerów, ale także np. ekspertów z sektora publicznego, mamy specjalną usługę, przygotowującą do najwyższej klasy wystąpień publicznych. Projekt realizowany w konwencji one-to-one lub w małych grupach stwarza szerokie możliwości rozwijania potencjału własnego głosu, odwoływania się do emocji (ale także i faktów) i motywowania innych dzięki naszym słowom. Zapewniamy uczestnikom tego projektu pełne przygotowanie – także w zakresie materiałów wizualnych, pracy z kamerą i przygotowania w kontaktach z mediami.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Budowanie marki osobistej – personal branding

Nasi eksperci – wybitni w dziedzinie budowania marek osobistych gwiazd i klientów VIP, podpowiadają i szkolą w całym cyklu budowania własnego personal brandingu – od warsztatów autoprezentacji i treningu rozmów kwalifikacyjnych aż do budowania marki własnej w sieci, specjalistycznych szkoleń z zakresu savoire-vivre w biznesie, konsultacji stylu i wielu innych.

Podpowiadamy, jak w świadomości innych ludzi, „zakodować” – w dobrym tego słowa znaczeniu – wizerunek człowieka wiarygodnego, autentycznego i pełnego gracji.

Rozwiązania, które proponujemy w największym stopniu łączymy z sesjami trenignu indywidualnego, projektami z obszaru storytellingu, konsultingiem dla zarządów, czy międzynarodowych przedsięwzięć, takich jak Reżyser Sprzedaży® czy 3S.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie, albo przeprowadzili dla Ciebie program indywidualny, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Merchandising i Visual Merchandising

Specyfika produktów i usług wymaga odpowiednio przemyślanej i intersującej oprawy. W obliczu niemałej konkurencji w świadomości klientów należy efektywnie kreować właściwy wizerunek marki. Naszych Klientów wspieramy przedstawiając skuteczne sposoby i pomysły prezentowania produktów i usług w miejscu ich sprzedaży. Pomagamy zainteresować klientów aktualną ofertą firmy, zwracać ich uwagę na wartość, atrakcyjność oraz konkurencyjność produktów i usług. Kreujemy przyjazny i wyrazisty wizerunek firmy, który pozwala na zauważalne wyodrębnienie jej spośród innych firm działających na rynku.

Zamierzone rezultaty pomagamy osiągać poprzez wdrażanie sprawdzonych i zintegrowanych rozwiązań wspierających sprzedaż i zwiększających widoczność produktów na półce. Zalecamy rozwiązania określonego wyglądu pomieszczeń i sposobu przedstawienia asortymentu, który skupia uwagę klientów i wpływa na zwiększenie sprzedaży w placówkach handlowych oraz POS.

Nasz zespół, poprzez sprawną komunikację oraz wysoki standard obsługi, kreuje i realizuje najlepsze rozwiązania dopasowane do specyfiki miejsca sprzedaży z zakresu m.in.: optymalnej ekspozycji towarów, materiałów POS oraz witryny placówki handlowej, uzupełniania towarów na półkach, obsługi regałowej, audytu ekspozycji, raportowania, kontroli cen, a także działań uzupełniających oraz innych usług uzgodnionych z klientem.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

 

Strefa 2

Sprzedaż, zakupy i obsługa klienta

Reżyser Sprzedaży® – Art of Sales School

Internet w ogromnym stopniu zmienił perspektywę działań sprzedawców i liderów sprzedaży. Ich zadania są obecnie o wiele bardziej złożone niż kiedykolwiek wcześniej. Wymagania i oczekiwania klientów są coraz większe, a perspektywa utrzymania klientów jest coraz trudniejsza. W epoce 3.0 nie wystarczy już tylko handlować, w obecnych czasach sprzedaż należy reżyserować.

Prawdziwi liderzy sprzedaży nie tylko spełniają potrzeby klientów i partnerów handlowych, ale także aktywnie reżyserują sprzedaż, wykorzystując swój autentyczny potencjał. Stawiamy na spójność i autentyczność zachowań sprzedawców i liderów sprzedaży we współpracy z klientami. To fundament reżyserowania sprzedaży.

Reżyser Sprzedaży® – Art of Sales School to pierwsza profesjonalna szkoła w Polsce i na świecie kształcąca sprzedawców i liderów sprzedaży w 3 kluczowych obszarach:

  • budowania własnej autentyczności i wiarygodności w oczach klientów,
  • budowania gracji i twórczego podejścia w pracy z klientami o wyjątkowych wymaganiach i oczekiwaniach,
  • tworzenia mądrej strategii przewyższania oczekiwań klientów, niezależnie od branży i rynków, w myśl idei „obiecuj dobre dostarczaj wspaniałe”.

Nasz autorski (opatentowany), wyjątkowy i wielowątkowy trening reżyserowania sprzedaży obejmuje wszystkie aspekty sprzedaży z klasą – od budowania gracji, oryginalności, empatii, do umiejętności budowania przestrzeni zaufania i przyjaznych relacji we współpracy z klientami i partnerami binzesowymi, a także autorytetu i prawdziwej gotowości służenia klientom w dobrym tego słowa znaczeniu.

Zapraszamy do udziału w tym niezwykłym przedsięwzięciu rozwijającym długofalową skuteczność handlową, która opiera się modzie na techniki manipulacyjne działające na krótką metę.
Poznaj metody aktorskie w sprzedaży, twórz historie swoich produktów i usług, wejdź na wyższy poziom sprzedaży. Po prostu.

Sięgnij po szczegóły – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 3

Konsulting, badania i strategie

Konsulting i stategie rynkowe

Pasją ekspertów Business Drive są działania zorientowane na rynek, pobudzające do wzrostu obrotów i rentowności firm. Projektując systemy pracy specjalistów i menedżerów czy systemy obsługi klienta i sprzedaży przyczyniamy się również do korzystnej optymalizacji kosztów. Przyświecającą nam ideą jest realizacja projektów konsultingowych, w których posiadamy silne doświadczenie i możemy wykazać realne – mierzalne korzyści dla naszych klientów.

Konsulting strategii sprzedaży
W sytuacjach, gdy nie ma potrzeby działań w obszarze interim management, a wystarczające jest wskazanie kierunków rozwoju potencjału rynkowego, służymy wsparciem w budowaniu strategii sprzedaży.

Konsulting strategii sprzedaży realizujemy zarówno w formule konsultacji one-to-one, jak i spotkań z zespołami sprzedaży. Definiujemy wyróżniki firmy, produktu bądź usługi pomocne w tworzeniu przewagi konkurencyjnej.

Aktywnie wspieramy w przygotowaniu strategii sprzedaży w oparciu o szereg danych, m.in. wielkość firmy, typ prowadzonej działalności, kanały sprzedaży i komunikacji, obecne zasoby, możliwe budżety, aspiracje interesariuszy.

Plany i strategie rozwoju rynków
Skuteczne działania sprzedażowe i marketingowe zaczynają się od precyzyjnie przygotowanych planów. Rozwój firmy możliwy jest nie tylko dzięki inwestycjom czy wprowadzeniu nowych produktów na rynek, ale również poprzez analizę możliwości wykonalności tych zamierzeń, a przede wszystkim efektywnego ich rozplanowania w przyszłości. Poprzez precyzyjne działania pomagamy w ustaleniu ambitnych celów i zadań możliwych do osiągnięcia w ściśle określonych ramach czasowych. Specjalizujemy się w przyjaznych, intuicyjnych i skutecznych systemach przygotowywania planów sprzedażowych i marketingowych dla różnych branż. W większości są to wygodne w opracowywaniu, wizualizacji i aktualizacji narzędzia planowania, dzięki czemu aktywnie możemy napędzać Państwa sprzedaż i rozwój.

Współpraca ekspercka
Nasz zespół to czołowi i wiarygodni poprzez praktykę zawodową eksperci, którzy odpowiedzą na nurtujące Państwa pytania oraz zaproponują narzędziowe rozwiązania. Współpraca ekspercka w obszarze konsultingu rynkowego może być rozwijana w różnych obszarach. Tworzymy inspirujące teksty do magazynów wewnętrznych, pomagamy przygotowywać kluczowe prezentacje, konsultujemy teksty skryptów rozmów telefonicznych opartych na ludzkim i przyjaznym podejściu, wspieramy w uzgadnianiu planów sprzedaży i komunikacji marketingowej. To tylko niektóre z naszych usług, które świadczymy dla naszych klientów.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 3

Konsulting, badania i strategie

Badania i analizy

Poprawna interpretacja danych i sygnałów, a także zjawisk oraz licznych procesów zachodzących na rynku ma istotny wpływ na sukces w postaci satysfakcji klienta i dobrej opinii o marce. Kompetentne badania i analizy są kluczowe w poznaniu opinii, preferencji czy zachowań konsumentów. Doświadczenie ekspertów Business Drive w realizacji licznych badań i analiz pozwala na dostosowanie działań do rzeczywistych potrzeb Klienta.

Pragniemy podzielić się z Państwem sprawdzonymi rozwiązaniami i wypracowanymi wzorcami postępowania, które opierają się na indywidualnym charakterze procesu badawczego, za każdym razem przystosowanego do wyspecjalizowanych potrzeb klienta. Jesteśmy profesjonalnymi doradcami w obszarach badania satysfakcji klienta, standardów jego obsługi, secret client czy mystery calling.

Badanie satysfakcji klienta
Wynikiem przeprowadzenia badania satysfakcji klienta będzie uzyskanie cennych informacji, które pozwolą m.in.: określić kryteria wyboru danego produktu lub usługi przez klienta, określić jego oczekiwania, uwidocznić mocne i słabe strony obsługi oraz oferty firmy, na nieustanny rozwój i budowanie zaufania wśród klientów.

Badanie standardów obsługi klienta
W obszarze badań i analiz standardów obsługi kreujemy i wdrażamy ujednolicone (ale z zachowaniem autentyczności i naturalności obsługi) sposoby zachowań wobec klienta przyczyniające się do podnoszenia jakości świadczonych usług. Naszym zamierzeniem jest to, aby proponowane standardy obsługi klienta prawdziwie przekładały się na zysk i wizerunek Państwa Firmy.

Secret client
Poprzez wizyty w punktach sprzedaży i punktach obsługi klienta poddajemy kontroli i oceniamy stopień oraz poprawność zaangażowania pracownika w kontakcie z klientem. Przed rozpoczęciem badania przeprowadzamy analizę kryteriów dotyczących jakości pracy pracowników i w oparciu o nią kreujemy odpowiednie narzędzie badawcze. W sytuacji wykrycia nieprawidłowości, przeprowadzone badania przyczynią się do szybkiego wdrożenia właściwych zachowań, co przyniesie korzyść w postaci zwiększenia zadowolenia klienta oraz sprzedaży.

Mystery calling
W rezultacie przeprowadzonego przez nasz wykwalifikowany zespół badania otrzymacie Państwo rzetelną informację, co rzeczywiście dzieję się w przypadku, kiedy klient kontaktuje się telefonicznie z Państwa infolinią czy biurem obsługi klienta. Uwidocznimy mocne strony, jak również wskażemy obszary, w których należy się jeszcze bardziej doskonalić. Pomożemy uruchomić procedury naprawcze w przypadku stwierdzenia wystąpienia zaniedbań na poszczególnych etapach telefonicznej obsługi klienta, co skutkować będzie zwiększoną satysfakcją oraz zdobyciem zaufania klienta.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 3

Konsulting, badania i strategie

Audyty 360 stopni w zespołach

Przeprowadzane przez nas metodą 360 stopni audyty są dogodnym źródłem informacji m.in. o sposobach funkcjonowania zespołów, panujących w nich relacjach czy kompetencji poszczególnych pracowników. Nasze poczynania ukierunkowane są na całościową koncepcję działania Klienta oraz podejście z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Dzięki temu możliwa staje się identyfikacja mocnych stron i obszarów, które należałoby rozwijać u ocenianej osoby. Wskażemy obszary kompetencyjne, w których działania rozwojowe powinny zostać podjęte w pierwszej kolejności, jak również zaproponujemy adekwatne formy tych działań.

Skuteczny audyt 360 stopni pozwoli również na określenie, jak kompetencje poszczególnej osoby przekładają się na stopień realizacji zadań na stanowisku, które jej powierzono. Zalecone rozwiązania zaprocentują większą efektywnością i silniejszym zaangażowaniem w podejmowanych przez ocenianą osobę codziennych działaniach. Jest to doskonały sposób, aby zapoznać się z tym, jak postrzega siebie osoba oceniana, jak również jak jest ona postrzegana przez innych. Sprzyja to wyciąganiu trafnych wniosków odnośnie wypracowania obiecującego rozwiązania dla pracowników w określonym obszarze i w kontekście całej organizacji.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 3

Konsulting, badania i strategie

Systemy obsługi klienta i sprzedaży

Systemy obsługi klienta – Obsługa klienta 360 stopni
Autorskim narzędziem Business Drive jest system Obsługi Klienta 360 stopni – bazujący na całościowym zarządzaniu doświadczeniami klienta.

W ramach projektowania przyjaznych systemów obsługi klienta tworzymy przestrzeń do rozwoju kompetencji specjalistów mających – w większym lub mniejszym zakresie – kontakt z klientami oraz aktywnie wdrażamy systemy obsługi, dzięki którym kontrahenci i nabywcy produktów nie tylko wracają do naszych klientów, ale także aktywnie rekomendują usługi firmy czy specjalistów innym.

Systemy zarządzania sprzedażą
Wsparcie systemów zarządzania sprzedażą opiera się na kompleksowym przeglądzie zarządzania sprzedażą w firmie, ale także na udoskonalaniu poszczególnych procesów (np. obsługi klienta, telesprzedaży, lepszego zarządzania czasem zespołów handlowych i in.).

Wypracowujemy lepsze standardy pracy m.in. poprzez zapewnienie odpowiednich narzędzi i warunków do codziennych działań, określenie celów sprzedażowych i skuteczne uświadomienie ich sprzedawcom, jak również motywowanie ich do efektywnego działania. Rozwinięcie doskonałości operacyjnej prowadzi do uzyskania przewagi nad konkurencją, w czym aktywnie i z powodzeniem wspieramy naszych Klientów.

Wszystkie nasze działania wdrażamy w oparciu o najnowsze standardy pracy z klientem, włączamy więc nowe rozwiązania w zakresie zarządzania relacjami z klientem (CRM), nowe technologie, najnowsze rozwiązania komunikacyjne z klientem, z uwzględnieniem kanałów sprzedaży i współpracy.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 3

Konsulting, badania i strategie

Narzędzia sprzedażowe – sales toolkits

Narzędzia dla klientów
Wiemy, jak ważną rolę w procesie sprzedaży i obsługi klienta pełnią przyjazne dla niego instrukcje, procedury, wiodące przekazy i formularze. Specjalizujemy się w tworzeniu intuicyjnych rozwiązań w tym zakresie, pozwalających osiągnąć wysoką efektywność realizowanych działań w praktyce.

Narzędzia dla sprzedawców, specjalistów customer service, menedżerów
Właściwe narzędzia stanowiące prawdziwe wsparcie dla pracowników mają ogromne znaczenie w procesie sprzedaży, ponieważ ich właściwe i mądre użycie w dużym stopniu przyczynia się do sukcesu indywidualnego i zespołowego. Przygotowujemy i tworzymy dla specjalistów i menedżerów najlepsze narzędziowe formy wsparcia, które w 100% odpowiadają wymogom rzeczywistości biznesowej klienta i stanowią prawdziwe wsparcie w codziennych działaniach i wyzwaniach.

W proces tworzenia pełnego pakietu narzędzi włączamy zarówno specjalistów, jak i menedżerów odpowiedzialnych za dany biznes, a dla budowania spójności biznesowej w firmie zapraszamy również wybranych interesariuszy, którzy są bardzo ważni w tym procesie.

Wśród kluczowych narzędzi, jakie tworzymy dla naszych klientów, znajdują się m.in. skale efektywności, skale progresu, profile sprzedażowe, matryce kompetencji, przewodniki, P&L-e, mapy argumentów i rozwoju rynków, algorytmy sprzedażowe, skrypty rozmów z ujęciem sytuacji najtrudniejszych z odpowiednimi instrukcjami (aby chronić biznes od sztuczności i śmieszności), bilanse działań, bilanse osobiste, check listy, scenariusze działań, narzędzia negocjacyjne i wiele innych.

Nasza rola nie kończy się tylko i wyłącznie na przygotowaniu odpowiednich narzędzi. Dla uzyskania jak najlepszych wyników sprzedażowych, rentowności, wskaźników lojalności czy najwyższych poziomów satysfakcji klientów,  itd., przeprowadzamy programy instruktażowe i treningowe z właściwego korzystania z dostarczonych przez nas zestawów wsparcia w celu najefektywniejszego ich wdrożenia i funkcjonowania.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

Strefa 4

Efektywność osobista, odporność i zdrowie

Strategie budowania efektywności i odporności

W Business Drive bazujemy na przekonaniu, że sukces i efektywność w codziennych działaniach uzależniona jest w znacznym stopniu od zdrowia i odporności, również tej emocjonalnej, wszystkich bez wyjątku – właścicieli spółek i ich pracowników, a nie wyłącznie od posiadanej wiedzy i umiejętności z danej dziedziny. Potwierdzają to liczne badania prowadzone przez wybitnych ekspertów w ostatnich latach tej dekady.

W odpowiedzi na rosnące wymagania i presje stworzyliśmy rozwiązania mające na celu zwiększenie efektywności osobistej pracowników, również m.in. poprzez wzrost posiadanego entuzjazmu, wewnętrznej motywacji, kondycji psychicznej i fizycznej. Naszym zamierzeniem jest, aby każda z zatrudnionych w Państwa firmie osób z powodzeniem wykonywała powierzone jej zadania czerpiąc przy tym satysfakcję i wpływając na efektywność nie tylko osobistą, ale również na efektywność całej firmy.

W wyniku zastosowania odpowiednich narzędzi i działań budujemy efektywne strategie zarządzania energią osobistą, aktywnego doskonalenia umiejętności z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Swoje działania koncentrujemy również na zwiększaniu efektywności pracowniczej poprzez umacnianie odporności emocjonalnej i lepsze zarządzanie emocjami towarzyszącymi w codziennych działaniach. Dla naszych klientów proponujemy przyjazne warsztaty m.in. z obszaru strategii health&resilience, treningi budowania odporności, treningi relaksacji, ciała i umysłu, jak również zajęcia budowania siły wobec presji i wymagań, a także warsztaty przeciwdziałające wypaleniu zawodowemu.

Jeśli chciałbyś wziąć udział w naszych autorskich wydarzeniach, serdecznie zapraszamy Cię tutaj – http://businessdrive.pl/spotkajmy-sie

Jeśli masz życzenie, abyśmy zrealizowali wyjątkowe warsztaty w Twojej firmie , serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

 

Strefa 4

Efektywność osobista, odporność i zdrowie

Audyty efektywności osobistej

Sprawne wykonywanie podjętych na co dzień zadań uwarunkowane jest m.in. wewnętrzną motywacją, umiejętnym planowaniem i organizacją pracy, zarządzaniem samym sobą w czasie, ale przede wszystkim efektywnością osobistą.

Na życzenie naszych klientów przeprowadzamy audyty efektywności indywidualnej, stanowiące podstawę do budowania nowego kierunku działania – zwiększenia umiejętności uzyskiwania możliwie najlepszych efektów podejmowanych działań przy najwłaściwszym wykorzystaniu własnego potencjału i dostępnych środków. Nasi eksperci działają w zgodzie z najlepszymi standardami światowymi, kierują się przyjaznością, dyskrecją i cechuje ich autentyczne zaangażowanie.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt

 

Strefa 4

Efektywność osobista, odporność i zdrowie

Konsulting efektywności i zdrowia

Celem odniesienia rzeczywistych korzyści dla Klienta przeprowadzamy projekty konsultingowe w obszarze efektywności i zdrowia. Towarzyszy nam idea wprowadzenia skutecznych zmian, gdy stosowane do tej pory środki i metody nie przynosiły zamierzonych rezultatów. Na podstawie przyjaznych audytów dobierzemy odpowiednie metody działania, które przyczynią się do zaistnienia efektywnych i zamierzonych zmian.

Służymy pomocą m.in. w obszarze zarządzania efektywnością osobistą, zdrowiem, stresem i emocjami, ale także w obszarze świadomości ciała – lepszego zdrowia. Pomożemy w podejmowaniu trafnych decyzji, zwiększymy motywację i satysfakcję pracowników, a także ich efektywność i siły witalne. Towarzyszymy klientowi w przemianach wynikających z naszych działań i skutecznie wydobywamy nieodkryte pokłady potencjału.

Dokładamy wszelkich starań, aby przekazać ideę samodzielnego wypracowywania skutecznych rozwiązań z zakresu efektywności osobistej, w zależności od etapu życia, w jakim się znajdujemy. Zdajemy sobie sprawę z dużego znaczenia priorytetów i ich roli w wytyczaniu właściwego kierunku działania, dlatego pomożemy w uświadomieniu kluczowych wartości w pracy i w życiu. Wartości te pozwolą efektywniej określić zadania i sposoby ich wydajniejszego realizowania.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu – http://businessdrive.pl/kontakt